Voor deze voertuigen is een administratieve keuring vereist alvorens het voertuig opnieuw kan ingeschreven worden op een nieuwe eigenaar. Wanneer het voertuig is ingeschreven en alvorens het voertuig opnieuw in verkeer te brengen, dient een eerste keuring (is de eerste van de periodieke keuringen) uitgevoerd te worden. Welk keuringsstation?Dit kan in elk keuringsstation plaats vinden. Afspraak nodig?Voor een administratieve keuring vóór inschrijving kan geen afspraak gemaakt worden. U biedt zich aan, aan de kassa van een keuringsstation - naar keuze -, met de nodige documenten. Welke documenten worden uitgereikt? |
(*) Kentekenbewijzen (inschrijvingsbewijzen) uitgereikt sinds 01/09/2013 bestaan uit 2 delen. Kentekenbewijzen uitgereikt vóór 01/09/2013 bestaan uit 1 deel.
Tarief: zie tarievenlijst |
- Kies een keuringsstation
- Alle keuringsstations
- Provincie Antwerpen
- Provincie Limburg
- Provincie Vlaams-Brabant
- Openingsuren
- Druktebarometer
- Online afspraken
- Jouw mening telt
- Periodieke keuring
- Tweedehandskeuring
- Herkeuring
- Specifieke keuringen
- Oldtimer - keuring voor inschrijving
- Oldtimer - periodieke keuring
- APK Keuring
- Invoerprocedure (validatie- en homologatieprocedure)
- Keuring na Ongeval (KNO)
- Keuring verlaging of opnieuw originele vering plaatsen
- Technische Dienst (laatste fase in meerfasengoedkeuring)
- Keuring LPG
- Keuring Trekhaak
- Keuring CNG / NGV
- Keuring CEMT
- Keuring ADR
- Bijgeplaatste retrofit roetfilter
- Betalingsfaciliteiten
- Tarieven
- Formulieren
- Veelgestelde vragen (FAQ)
- Nuttige Links
- Nieuws
- Login